Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Wednesday, March 7, 2012

Det tjötas

Vilken bra dag! Vaknade 07.15, pigg (!??) och spenderade förmiddagen hos Martina och hennes goa barn. Vi ska nog inte ses när man har en tid att passa för vi skulle nog kunna tjöta i 8 timmar utan uppehåll. Det finns ju så mycket att prata om! Älskar att man har kompisar som det inte spelar någon roll hur lång tid det tar emellan man träffas, allt är som vanligt när man väl ses iallafall. Kom en halvtimma försent till lunchen hos Isabelle, och sen kom farmor och fastrarna och minikusin. Där tjötades det ännu mer, och intaget av kaffe var så högt att jag drabbades av okontrollerade ryckningar och andningsproblem när jag skulle gå hem (och med hem menar jag till Nikita). Några timmar och mycket skitsnack senare är jag nu hemma och vill framkalla kort men, MEN, sidan ligger nere. Aja, jag tar't imörn.

Funderar på att förstora upp den här och köpa en fin ram till. Den känns så...jag.


3 comments:

  1. Om du beställer foton från smartphoto.se så ska du lägga till rabattkoden print2012, får du gratis frakt! Blir typ 50-80 kr du tjänar på de ;) De har snabb levernas och smidig uppladdning! Har framkallat av dom två gånger sedan Juni föddes :)

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA det här gjorde min födelsedag ännu lite bättre. SNÄLLA förstora och sätt upp, helt klockrent.

    ReplyDelete