Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Thursday, November 24, 2011

Julpynt + betyg




Titta på den här bilden. Min första högskolekurs är jag alltså godkänd i. Gränsen gick vid 34 poäng vilket gör det ännu coolare! Jag är skiiiitnöjd! Bara det att man kan slippa oroa sig för en omtenta mindre gör att man kan slappna av lite. Dock är det en tenta till vi väntar svar på. Fattar inte hur dom tänker. Dom har ju ett visst antal arbetsdagar på sig att rätta och dom är förbrukade för flera dagar sen, och igår fick vi besked att vi får resultatet runt måndag/tisdag nästa vecka. Alltså...en vecka innan omtentan är plus att vi har tenta i Juridik några dagar efter det PLUS ett arbete att lämna in! Wtf?! Håller tummarna, stenhårt, för känns väldigt osäkert på den kursen.



På tal om något annat, jag vill julpynta! Nu! Slängde ju alla mina sådana saker när jag flyttade till Dublin, dumt gjort! Jag vill ha: adventsljusstake i fönstret, adventljusstake med riktiga ljus på bordet, liten granjävel, och julduk. Sen vill jag ju ha lite annat smått och gott! Vart är bäst att shoppa sånt här? Jag suger på allt som har med inredning och fix och plock att göra.

Nu ska jag städa! Hej!

No comments:

Post a Comment