Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Friday, October 14, 2011

Nörd!?

Skön morgon. Kaffe & nyheter. Snart drar man bort till Therese för tentaplugg. Hon bjur på kladdkaka å kaffe.  Allt som behövs för att peppa mig. Skönt att ha vänner att plugga med, vet inte hur det hade gått annars! Blir mycket roligare nu!

Jaa..alltså, sista seminariet i de första kurserna igår då. Redovisningen började med asgarv. Av alla. Vilket lättade upp stämningen och det var bara att prata på sen. Får ju givetvis komplettering, men som tur är var vi inte de enda. Långt ifrån. Eller, alltså, det är skönt att man inte är de enda som inte förstod uppgiften helt. Man känner sig lätt dum då. Haha.

Igår tog jag beslutet att jag måste hänga med i utvecklingen och klickade alltså hem en iPhone 4. Rätt ner i brevlådan. Min telefon suger, på alla sätt. Jag orkar inte behöva släpa med mig datorn varje dag på bussen för att läsa grejer på skolan hemsida som man gör när man har några timmar till övers. Ser bara fördelar med detta. Bra investering. Hoppas jag inte blir en iPhone-nörd bara. Risken finns.

Nu tar jag böckerna och möter Loooouuuiise och drar te Therese och kladdkakan!

Hej!

No comments:

Post a Comment