Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Tuesday, October 19, 2010

Design....

Jaha. Design. Det man ar som kassast pa. Kan man ens saga sa?  Kassast? Det lat...pahittat? Forsokt att fixa till utseendet pa denna stackars bloggen, det blev sadar. Battre an innan, men inte riktigt som jag vill. Jag har val mycket att lara. Vissa bara kan och ser sant naturligt. Det gor inte jag. Jag ar fan kass. Totalt.

Jjjjallafall, som Gabban sager, sa tycker jag att det ar svart att komma igang med nagot vettigt skrivande nar man inte skrivit pa ca 3 ar. Vet inte riktigt vad jag har att saga eller tycka eller om nagon ens bryr sig. Eller ja, jag bryr mig iofs inte om nagon INTE bryr sig. Kanske. Asch jag vette fan. Detta blev mest bla bla bla, som jag absolut inte vill att denna bloggen ska va. Hatar bla bla bla. Men idag kanner jag mig san. Jag far ova. Pa att inte va bla bla bla. Men jag ar ju lite bla bla bla. Tjotar om ointressanta saker som ingen bryr sig ett skit om. Det brukar sluta med att ingen lyssnar och jag helt plotsligt upptacker att jag pratar med mig sjalv och att de andra startat ett helt nytt samtalsamne. Lite snopet sadar. Borde vant mig vid detta laget. Tror jag ska sluta tjota. Jag ska bli den som sitter tyst och bara sagar "hum", "hrrrmm", och "precis" och nickar lite forstrott och latsas bry sig, fast jag egentligen sitter och tanker pa hur folk ror pa munnen nar dom pratar eller att dom har nagot valdigt konstigt pa sig eller om jag verkligen spolade pa toaletten pa det dar stallet forra veckan...?? Tror det ar sa folk gor nar de pratar med mig. Jag ar ocksa san ibland. Kan upptacka nar nagon har pratat i ca 10 min om nagot att jag verkligen inte har en aning om vad de pratar om, och sa ska man se ut som att man faktiskt vet det? Det varsta ar om de veta vad jag tycker om det de pratat om som jag inte lyssnat pa. Man blir sa trott pa sig sjalv ibland... Hur svart kan det va?

Sa okej, en sak man borde bli battre pa : Lyssna!

4 comments:

  1. Bla bla.... ;)
    Det blir en bra början. Du är ju lite tjôtig. Men det är nog tyvärr ärftligt. Inget att göra något åt :)

    ReplyDelete
  2. jag följer... och väntar. Skriv mer då. Jag vet att Du är mycket duktig på att skriva. Dessutom skriver du med en j humor.

    ReplyDelete
  3. Hmmm, jag igen då. Bla bla.
    Om Du vill ha in bilder i Din blogg kan Du skicka dom till mig så kan jag redigera dom innan Du lägger utom. Om Du vill alltså.

    ReplyDelete
  4. de va fan pappa vad du kommenterar, hahaha :) De va ett javla tjot pa dig :D haha men tack. Komer nog inte bli sa mycket kort i denna bloggen men vill jag ha nagot forbattrat sa skickar jag det till dig :)

    ReplyDelete