Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Friday, October 11, 2013

Gråt och brottning

Natten alltså, herregud. Valle har gnällt, bökat runt, spottat ut nappen, velat ha nappen, gnällt igen, och sen somnat i min famn. Precis när jag sen har lycktas somna om så börjar han igen. Samma sak. När han satte sig upp för 134:e gången så blev jag förbannad. Bara såg fram för mig en dag med huvudvärk och dåligt humör på grund av sömnbrist.

Vi brottades i en timma till efter att Rasmus gått upp till jobbet, Valle gnälligare än någonsin och jag med typ noll tålamod. Sen måste han ha somnat av ren utmattning, och jag med, för när vi vaknade igen var klockan 09.15. Båda pigga och glada!

Så, vi har lekt med bunkar och fjärrkontroller och nu sover han en mycket försenad middag, och jag får en gnutta egentid. Hallelujah! Prisa sömnen!



No comments:

Post a Comment