Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Thursday, April 3, 2014

Glad överraskning

I lördags skulle jag, Rasmus och Valle ut och äta efter att jag slutat jobbet, det händer inte så ofta, och jag tyckte det skulle bli kul att inte bara vara hemma en lördag. Jag blev lite försenad och hann inte hem att byta om men som tur var så fick Rasmus med sig lite ombyte så jag skulle slippa äta i gamla jobbkläder. Och tur var väl det, för helt plötsligt fylls restaurangen med familj och vänner, som liksom inte ens bor i närheten av Alingsås. Jag fattade inte riktigt vad som hände fören då börjar gratulera mig för att jag fyllt 25 år. 

Överraskningsfest som Rasmus fixat och smusslat med ända sen jag var i "Svansjön eller vad fan det nu hette" (antar han syftar på Insjön). Vänner som åkt långtifrån och som jag inte träffar så ofta drog sen ut mig på krogen efter middagen och vi tog oss en tonårsfylla. Jajjemen, vilken helg! 

Nya veckan inledde vi med magsjuka, varför inte liksom? 

Tack alla för en fantastisk överraskning, ni är fan för fina! :) 

No comments:

Post a Comment