Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Tuesday, November 19, 2013

Att sova borta

I lördags var jag och sov jag hos min syster i Tidaholm. Man har ju längtat efter en natts ostörd sömn sen typ en evighet tillbaka. Lördag kväll gick bra, vi drack ett par öl, umgicks. Natten gick sådär. Och söndagen var inte bra alls. Från att jag vaknade hade jag en tomhet och rastlöshet i kroppen jag inte känt på flera år. Jag ringde hem varje timma, hade gråten i halsen hela dagen. Tanken var att jag skulle stannat en natt till. Sovit hos mamma. Men. Alltså, det gick inte. Jag var tvungen att åka hem. Jag saknade Valle (och Rasmus såklart) så himla mycket. Jag hade aldrig trott att det skulle vara så jobbigt att vara ifrån dem. Jag kände mig så tom. Som att jag hade en sjuk abstinens efter något.
Det var underbart att komma hem till mina killar! Just nu vill jag aldrig åka iväg ensam igen. Om ni frågar om en vecka igen kanske ni får ett annat svar...




2 comments:

  1. Visst är det konstigt? Att vara förälder är en evig kamp mot sig själv. Jag orkar inte. Jag vill inte. Jag saknar. Jag längtar.

    Skönt att du lyssnade på dig själv och åkte hem! Jag kan stå och skrika i panik att Jag behöver tid för mig själv men bara efter några timmar ringer jag och skriker När kommer ni hem egentligen!?

    Har sagt det tidigare men måste säga det igen.. din unges ögon! Alltså. WOW!

    ReplyDelete
  2. Men visst är det precis så? Saknaden gör liksom fysiskt ont? Jag ska vara borta från Sienna imorgon natt. Jag och Kim ska ha fest. Sjukt kul... och sjukt jobbigt. Längtar redan lite till lördag.

    ReplyDelete