Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Friday, August 30, 2013

Upplägg på plugget

Jag vet inte hur detta ska gå till. Har två stycken tentor i November (tre om jag inte klarade den jag gjorde i fredags) och sen två stycken i Januari. Eftersom Rasmus jobbar så kommer jag få plugga på kvällar och helger. Plus att exmanesarbetet jag ska skriva i vår ska planeras och lämnas in en förgrej på i början av December, och jag har ingen aaaaning om vad jag ska skriva om ens. Mitt i flytt, förskoleplanering, och lite annat smått och gott.

Tentorna i november minns jag ingenting av så där måste jag inte bara tentaplugga utan se alla föreläsningar, räkna kompendieuppgifter och verkligen lära mig. Ekonomistyrning ska inte vara så svår, många tyckte den var lätt, men det låser sig i huvudet på mig bara jag tänker på det. Extern 2 är svårare, usch och fy. Just nu har jag superångest för allt. Det känns som att det är så himla mycket.

Nu fick vi svar från en förskola idag och det verkar som att det finns plats, en fristående Waldorfförskola. Ligger precis mittöver vägen från där vi kommer bo så skulle vara perfekt. Gillar pedagogiken också. Håller tummarna. I så fall skulle ett problem vara avklarat.




No comments:

Post a Comment