Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Tuesday, February 11, 2014

Ensam hemma, vad göra?

Idag lämnade jag Valle på förskolan 8.30, första dagen han ska vara där ensam hela dagen. Jag ska hämta honom efter vilan vid 13.30. Nu känns det inte jobbigt längre för han hade slutat gråta innan jag ens fått på mig skorna, han har det så bra där. Men vad ska JAG göra?

Jag har tömt diskmaskinen, vikt in massa kläder som samlats på golvet, bäddat sängen, druckit 2 koppar kaffe och klockan är bara 9.17. Ehh, jaha nu då?

Vi har i och för sig skaffat Netflix så jag ska kanske passa på att se en film? Ifred. Sen början av januari har jag och Rasmus plöjt igenom hela Walking dead (4 säsonger) och Orange is the new black (12 avsnitt). Nu väntar vi på nya säsonger av båda serierna som kommer nu i februari.

Jag är väldigt ovan att vara ensam. Vet inte vad jag ska tycka.

På restaurang för några veckor sedan. Fina pöjkar!

2 comments:

  1. Åh passa på och ta en skön promenad! Jag får alltid tvinga mig själv att plugga så fort jag får någon minut själv. Om jag inte va student nu och hade mer tid över hade jag tränat på gymmet på morgonen, gått och simmat och gjort sånt som kroppen och själen mår bra av!

    Gött att vi börja se på walking dead för flera år sen och ändå har ni tittar förbi oss hahaha! Tyckte de balla ur lite i tredje säsongen och bara sett två avsnitt på fjärde! Nu måste vi alltets tag i de om de kommer nytt igen! Orange is the new black är min favorit, fast de slår ändå inte downtown abbey. Finns inget bättre! ;)

    Härligt att läsa att Valle trivs! Hoppas de fortsätter och bara blir bättre och bättre :)

    ReplyDelete
  2. Älskar båda de serierna!
    Jag började seriöst jogga av uttråkning den månaden Sienna var på dagis och jag var arbetslös. Höll på att dö av tristess.

    ReplyDelete