Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Tuesday, January 21, 2014

20 saker om mig!

Jag älskar historia, speciellt 1500-1900-tal. 

Jag kommer att rösta på Vänsterpartiet.

Bland det bästa jag vet är att vara i en bokhandel, blir gråtfärdig av hur mycket jag älskar böcker, älskar att titta på dom, känna på dom, lukta på dom och såklart läsa dem. 

Mina favoritböcker är Sagan om Isfolket, har läst många av böckerna säkert 20 gånger. 

Min största dröm har alltid varit att bli skådespelare.

Min favoritskådis är Meryl Streep!

Jag tror på andlighet och att det finns mycket mer vi människor inte känner till.

Jag är höjdrädd.

Jag är rädd för stormar och går inte ut om det blåser mycket.

Jag skulle vilja åka till ett meditationstempel i asien, och ja, lära mig att meditera.

Jag kan inte vissla.

Jag vill helst bo någonstans där det är tyst, typ i skogen eller vid en sjö.

Jag är hypokondriker.

Jag har alltid fått skäll av mina lärare för att jag pratat för mycket.

Jag är jävligt dramatisk.

Jag träffade en av mina bästa vänner, Kristin, i Dublin via en au pair-sida på facebook.

Jag skulle vilja fotvandra i fjällen någonstans.

Jag hatar att tälta.

Jag hade inte tänkt skaffa barn fören efter jag fyllt 30, om ens någonsin. Hoppsan!

Min största svaghet är chips, cigaretter och öl (fast nu för tiden äter jag inte chips, jag har slutat röka och om jag dricker så dricker jag rödvin, men ändå). 

No comments:

Post a Comment