Besokare

Totalt antal besokare: Besokare idag:

Sunday, January 5, 2014

1-årskalas !

I fredags fyllde vildhästen ett år. Ett helt år fyllt av bus, mammadepp, kärlek, storbråk, oro, ångest, pussar, vakna nätter, längtan efter fest, lugna helger och stolthet (plus tusen andra grejer och känslor).

Vi väckte honom (nåja, han var redan vaken och jag fick masa mig ut i köket  zombiestyle) med frukost på sängen. En ostmacka med ett ljus i, vatten och ett paket.

Igår hade vi storkalas, och både min och Rasmus familj var här. Fullt hus med kaffe och tårta. Valle lyckades nästan blåsa ut ljuset själv och fick smaka tre små skedar tårta, hans allra första sötsak. Han verkade inte tycka det var nått särskillt, och det kommer inte bli någon vana. Just nu äter han mest korv och ost ändå.

Han tackar för uppmärksamheten på sin dag och alla fina presenter! :)

P.S Rasmus sa precis nu att min blogg inte är tillräckligt fluffig och lycklig eftersom jag nämner ibland att vi bråkar och att det skadar hans image, så han ville att jag skulle tillägga att vi är jättekära och sådär. Så, det fick jag väl göra nu då.



2 comments:

  1. Grattis och hipphipp HURRA HURRA HURRA (i efterskott) till Valle!

    Och förmodligen världens bästa PS. Ni är så himla roliga!

    ReplyDelete